számláló

Filc Deko

Mint fentebb is olvasható minden, ami filc...! Folyamatosan ötletelek, újabb és újabb "filccsodákat" álmodok meg és igyekszem meg is valósítani azokat. Ha bármelyik felkeltette az érdeklődésed,a filcdeko@freemail.hu-n vagy a Facebook-on személyesen is elérhetsz.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Rövid bemutatkozás

2012.01.13. 14:33 :: FilcDeko

A nevem Mariann. Mint azt már írtam van egy 2.5 éves kislányom, most ő tölti ki a mindennapjaimat. 

Röviden ez lennék én. :-) Aki követi majd a bejegyzéseim, mindenbizonnyal jobban megismer majd és kap némi betekintést a mindennapjainkba. Noha ennek a blognak az elsődleges célja, a filceim bemutatása, remélhetőleg én is bemutatkozom általuk.

Tehát múlt év novemeberében kezdtem a filcekkel ismerkedni. Miután elkészültem a barátnőm kislányának ajándékával, a keresztlányomnak is elkészíettem a nevét.

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://filcdeko.blog.hu/api/trackback/id/tr23542770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása