számláló

Filc Deko

Mint fentebb is olvasható minden, ami filc...! Folyamatosan ötletelek, újabb és újabb "filccsodákat" álmodok meg és igyekszem meg is valósítani azokat. Ha bármelyik felkeltette az érdeklődésed,a filcdeko@freemail.hu-n vagy a Facebook-on személyesen is elérhetsz.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Filc Deko

2012.01.13. 17:25 :: FilcDeko

 December 8.-án készítettem a Facebook-on profilt az alkotásaimnak. Ha stílusos akarok lenni, akkor azt mondom, hogy nagyon kocsicipőben járt még akkor, ugyanis csupán néhány varrománnyal rendelkeztem, ellenben ötletem kismillió, azt sem tudtam mivel is kezdjem. Lévén Karácsonyhoz közeledtünk, készítettem 3 db. mikuláscsizmát és 3 db. hópelyhet, vettem egy nagy levegőt és nulla taggal ugyan, de kiírtam egy játékot. Megkértem néhány kedves ismerősömet, hogy osszák meg, hátha elindul valami. És elindult...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filcdeko.blog.hu/api/trackback/id/tr863543122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása